Sommar och sol =)

Igår var det inge vidare väder, Jörgen tvättade och grejade så jag och barnen åkte hem till min mor några timmar och hade det mysigt.
Åt mat, fikade och pratade så fick jag massage med =)
Beställde också hem lite från shock, bla en väska till mig, barnen fick örhängen och mamma beställde ett läppstift ;)
Och så shoppade älskling hem lite prylar från apoteket som kommer att behövas på bb och efter =)
Gick in i vecka 39 och har inte tatt nå magkort än, skärpning på mig! Får försöka ikväll =)
 
 
Idag var det besök hos bm och bebisen har inte fixerat sig ännu, men han låg väldigt långt ner sa hon =) Så antar att det är det som känns när jag går och rör mig, ont gör de! =)
<3 12 dagar till BF <3
 
Sen var det hem och fixa lunch, fick bli potatisbullar, blodpudding, bacon och lingonsylt, det är fint det ;)
Sen åkte barnen och mannen och fiskade och jag åkte till tågstationen för att möta upp Jasmine och Leon som var här i nån timme och vi myste på samhället, tittade på bilarna, käkade glass och snackade =) <3 Kul att träffa dem <3 Hoppas på att min lillkille i magen har kommit ut tills nästa gång vi ses =) <3
Jamsine har gissat på den 13:e och Jörgen på den 18:e. Jag själv vågar inte tro nånting eftersom jag gått över 16 och 14 dagar med de andra =/ Hoppas verkligen jag slipper de denna gång.
 
Nu är jag iaf tillbaka hemma och så skönt att komma in för värmen tog nästan knäcken på mig! Är trött av att ha gått och vart i solen, så jag ska vila lite nu, barnen och Jörgen drog och badade, jag pallar inte att sitta där i värmen utan att få bada...
Så kanske min momor & morfar sku kika förbi en sväng =)
 
Ha en fin dag!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0