Tacos!!!

Vart ändrade planer och det fick bli tacos igår istället ;) Och mkt blev det så det fick bli kvällsmat med och lunch idag med får det bli, haha, tur det är så gott iaf =)
Vi tog oss en prommis på kvällen, barnen ville visa saker dom önskar sig på leksaksaffären med, sen blev det Bibblan så dom fick låna hem böcker.
Märkte där hur irriterad jag kan bli på folk som inte gjort mig något, men som jag bara stör mig på haha, just nu som gravid, svettades som en tok gjorde jag med, får skylla på hormonerna.
Sen åkte Jörgen & Theodor och fiskade och var borta flera timmar, ingen napp men glada ändå =) Skönt för grabbarna att få lite egen tid kan jag tro =) Och att Theodor får göra lite saker han tycker är roligt <3
 
Inatt blev det inte mkt sömn heller, kom isäng först halv tre då vi setat och kikat på soa, sen vaknade Theodor på natten, sen igen vid kvart i sju, och han hade sina magproblem igen =( Usch vad jag lider med honom och önskar jag kunde ta bort det, min lilla gubbe <3
Så har jag kämpat med att få upp trötta My nu =) Jörgen sover och ska få göra det ett tag nu, så kan jag lägga mig en stund sen.
Jag är i behov av massor av sömn nu känner jag, skulle inte ha nått problem med att sova ett helt dygn känns det som.

Fint väder idag och tror barnen ska få bada lite i siljan, får passa på nu, snart är väl denna badsäsong över =)
Går in i vecka 40 idag <3 Sista veckan nu innan bf som är om bara 6 dagar =) <3 Åh vad spännande det börjar bli!!! Längtar så efter lillen <3
Har haft ett tryck neråt och brännande känsla, men några har sagt till mig att det känns så när bebisen borrar ner huvudet i mellan åt.
Han var ju inte heller fixerad sist hos bm, men det kan dom ju göra först när dom ska födas med, iaf när man är omföderska =) Längtar hur som helst efter dig bebis! <3
Vi kikade hur det skulle se ut med bebisens sovplats i sängen med igår, det är en snuggle nest heter det och den är bra för att ge bebisen sitt eget utrymme men ändå vara nära, det blir inte för varmt åt den och man kan inte rulla på den, inte för att jag skulle göra det, det där har man i mammakroppen, men ändå, så finns en liten söt nattlampa inbyggt i den med som lyser svagt men bra när man ska ta upp och amma om natten =)
My lånade ut sin docka så vi kunde testa hur det såg ut ;) haha <3 Sötnos gumman <3
 
Ska verkligen försöka ta kort idag och lägga in, måååste!!! =)
 
Kram alla!
 



Kommentarer
Postat av: Heather Lundquist

Nastan sag ut som Flea fran RHCP som lag i sangen....

2012-08-10 @ 00:40:27
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0