Another Wednesday

Inatt sov vi hos mor min, va så länge sen vi gjorde det, så det var bara mysigt.
När barnen gått till skolan la jag mig och sov, sov dåligt under natten sen har jag ju förkylningen från helvetet, är helt slut. Vaknade igen, eller jag tvingade mig själv upp för lite frukost straxs efter tolv, hade säkert kunna sova hur länge som helst.

Sen var det iaf hem och städa, duscha, laga mat & diska.
Theodor skulle sova hos min mamma inatt själv så jag och My hade lite chips mys hemma som Theodor också skulle ha hos sin mormor ;)

Annars har det inte hänt nå spec, är bara trött, trött, trött....
Har längtat efter sängen och vart aptrött hela dagen, så ska ropa in katten straxs sen blir det att sova <3 Bland det bästa som finns <3
Imon bitti kommer älsklingen med, myspys <3

Ett litet inlägg till er som misstänker er pojkvän och snokar och är svartsjuka, ni vet vilka ni är och jag tycker riktigt synd om er!
Om ni inte låter er kille ha tjejvänner som fanns innan ni träffade honom så kommer det inte hålla i längden, svartsjuka är bland det värsta som finns, och om jag nu hade velat haft nån av era pojkvänner så varför är vi inte ett par idag? Det finns ju en anledning till varför man inte är mer än kompisar! Jag har en man som jag älskar och skulle aldrig bete mig som ni gör mot era män mot honom.
Utan tillit vad är det då för förhållande?!
Och döm aldrig folk du inte känner, sopa framför era egna dörrar innan ni lägger näsan i nån annans liv!
Synd om era män med som inte kan stå på sig och bara låta sig trampas på...men jag vet vilka mina riktiga vänner är och vilka som inte hör dit.

Jag är ingen sur & elak människa, men skitsnack och att döma nån man inte känner gör mig förbannad.


Tack & Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0