Bip bop boom

Igår kom först mamma och gänget förbi så vi åkte ner och beställde kebab o pizza =) Sen kom Jasmine och Tobbe och det blev kaffe och kakor.
Tobbe drog till sin kompis här på området och jag och Jasmine hade en helkväll för oss själva.
Så vi drog först till coop för att inghandla alkoholfri öl, förbi Robin en sväng, sen hem och götta oss med dricka o chips och se Top Cats spela på melodifestivalen! Bra dom är, röstade.
Sen drog vi till säter för att handla, åkte förbi Linda en sväng och snackade lite så fick vi topparna klippta i håret.
Så var hemma efter elva då var jag så trött så jag visste inte vad jag hette ;)

Vi hade små pratat om att det skulle vara kul med Järbo lite granna tidigare, att gå dit och dansa och bara lyssna på go musik och va NYKTRA eftersom vi är gravida =) Men att få träffa folk och dansa lite innan Jasmine får sin bebis, men blev inget sånt, och kanske tur det för jag vet inte om jag hade orkat, troligen inte.
Är så sjuk trött hela tiden  =)

Så tack Jasmine för en skoj lördag =)

Idag så väckte solen mig med sina strålar genom fönstret så vaknade halv tio. Åh är så fint ute idag, riktigt vårväder! <3
Hoppas man hinner ut en sväng, har lite att göra inne först.

Så har jag bara legat och vart trött och frusen i sängen och käkat och kikat på "Bröllops fotografen" =)

Nu ska jag göra lite nytta, i em kommer älsklingen och ikväll barnen =) Gud så underbart! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0