Då var helgen här igen =)

Igår var det städning under dagen och så kom bästa Jasmine och höll mig sällskap ett par timmar <3 Skoj, sen kom älskling och hans dotter och det blev fullt hus, käkade lasange och sen hade vi chipsmys och kikade på Cry Baby.
Gud, barnen älskade den och slog på den imorse igen 2ggr på rad ;) haha.

Idag så har dagen vart så där, sov så jävla dåligt under natten och sent blev de. Hatar de, blir helt förstörd i kroppen och mår skit när de blir så, värre än värsta bakis mår jag.
Så tycker dagen har vart si och så.
Men Jörgen åkte iaf med barnen och åkte skridskor en sväng på fm så jag kunde ta mig ett bad i lugn och ro.
Sen efter lunch blev det ner till mammsen på kladdkaka och kaffe ;) Mums! Barnen såg även på en tecknad barnfilm om hur barn blir till, en som vi fick när vi var små.
Haha tror vi vuxna satt och fnittrade i köket och tyckte de va lite halv pinit, men nu vet barnen och inga frågor blev det efter heller ;) haha phu!

Sen har vi käkat tacos och umgåtts, nu blir det att invänta melodifestivalen och käka massa godis & chips till det ;)
Nyttiga vi =) Haha.

Trevlig lördag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0