Ensam helg

Har sovit massa när barnen var i skolan, vill gärna bli av med denna förkylning...NU!
Sen käkat bland det godaste jag vet vitabönor med falukorv med älsklingen innan han åkte hem =) <3
Vitabönor och potatisbullar ligger högt på mumslistan just nu ;) haha, fast älskar det även när jag inte är gravid.
Jörgen han få med sig lite skrot till tippen med, skönt att bli av med lite, och soffan blev såld till bästa Inger, kanske jag skrivit? =)
Nu måste jag verkligen rappa på med packning och göra mig av med grejor, sa upp min lägenhet igår, så sista mars ska jag va ute och det ska va städat och klart, känner mig nästan lite stressad, men ska bli så skönt att bli en familj på riktigt nu <3
Och bo i Rättvik är inte mig imot heller ;)

Vart massa mys med barnen och en snabbfika med barnens far, hans tjej, mamma o Kjell innan barnen skulle åka iväg till sin farmor i Uppsala, på söndag kommer dom hem igen, och älsklingen jobbar hela helgen så han är i Rättvik.
Fy så tomt det blev. Men får roa mig med att packa lite kanske då =)

Ska straxs ut och äta med en tjejkompis, ska bli skoj, länge sen vi umgicks nu sen är det så tråkigt att bara sitta hemma och uggla.
Och det flesta är ju ute på galej under helgerna =)
Drog till och med på mig lite smink fast jag igentligen inte orkar ;) men lite ögonskugga och mascara fick det blir för jag ser ut som ett lik, ännu mer nu när jag är förkyld ;) Blek, trötta ögon och rinnande näsa. Haha.

Ha en bra helg alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0