Feels like Im buried alive..

Nja inte riktigt så illa kanske, men är så satans trött hela tiden så det nästan är jobbigt, sover både nattetid och dagtid och skulle säkert kunna sova lite em med, men man kan ju inte bara sova heller =)
Idag käkade jag lite korvstroganoff & ris med älsklingen innan han skulle åka hem till Rättvik och jobba.
Han lagade <3 Skönt och jag hade så grisont i magen neråt livmodern så visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen =(

Sen tog jag ett bad sen åkte till läkaren, hon sjukskrev mig på halv tid, så kan jag jobba em pass när jag får jobb. Är ju då jag är piggast under dagen iaf.
Sen har jag vart med Theodor hos mamma och hälsat på och druckit kaffe och fått lasange =) Mums! <3
Hämtat My hos Lovisa och nu ska barnen duscha och bada, sen blir de lite kvällsmål, tv och mys innan dom ska i säng <3

Igår när Jörgen kom så åkte vi och tog vår middag på donken med barnen ;) Måste säga att Big Hot Jalapeno är en jävligt god burgare! Mums!

Sen blev det handling på Willys och där hittade jag filmen "Cry Baby" för 39 kr! =) Så den fick följa med oss hem.
Väl hemma skulle barnen göra sig klara, sen läxläsning sen hade Jörgen köpt med lite prylar till barnen, bla hörlurar till Theodor så han kan trumma och oj så han trummade på igår ;) <3 Sen fick han en hockeyklubba och My en prinsessväska och sagocd:er som hon brukar lyssna på innan hon somnar =)
Snällt.

Massa mys med jörgen sen <3

Nej over and out! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0