Fika

Igår när älsklingen och hans dotter kom så drog vi hela gänget + mamma & gänget till Gustafs bageri och skulle fika, och herregud som jag har längtat efter en vaniljsemla i veckor nu! Men eftersom de var premiär öppning på gustafs bageri igår så va allt soprent när vi kom, kvar fanns pistagebakelser, mazariner och chockladbollar =( Då kändes det lite som hela dagen var förstörd haha.

Starta eget kursen går iaf bra och det är intressant och jag vet att det är detta jag vill göra! Och jag som alla andra jag pratat med tror på mig och min idé. Kör jag inte på efter mammaledigheten så kommer jag ångra mig för resten av livet eller om nån annan gör detta före mig.

Idag är jag hemma dock, ska jobba lite på min affärsplan, har mått så skit och varit så yr och kallsvettig de senaste dagarna =( Var ner och handlade för ett tag sen och det kändes verkligen som jag skulle säcka ihop där i affären.

Sitter nu med kaffe och har slängt i mig två cocosbollar ;) Mums! Ska ta ett bad straxs sen jobba med som sagt affärsplanen innan barnen ska hämtas på fritids, mina älskade små liv <3
Hade en total hemsk dröm inatt, man drömmer mkt hemskt när man är gravid, är fortfarande skakad och känner mig lite nere, på grund av en dröm....hmmm...

Nej, slänger in lite vår och sommar bilder, längtar ju så tills de ska bli sol & värme, de är det bästa på hela året! <3 Och en vinterbild från när vi åkte skridskor här om dagen, vilket barnen älskar och gör helst varje dag nu =) Men det är bara roligt!
Och en bild på bebismagen som växer så det knakar =) Är i vecka 12 nu =) <3

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0