Finders Keepers

Lyssnat på go rockabilly hela dagen, nu Tom stormy trio-Finders Keepers, bra låt!

Va en lite stressig morgon eller ja iaf när jag kom ut till bilen och det låg ett TJOCKT lager snö över hela dem, skulle skjutsa barnen ner till skolan, sen sol rätt i ögonen och imma på rutorna så inte såg man mkt heller.
Väl framme vid skolan så hade jag glömt matsäck till My som skulle ha ute dag, men en macka hade hon med sen fick hon en festis och en frukt av sina fröknar, snällt =) Så slapp jag fräsa i väg och handla ;)
Sen vart det kaffe besök, fint de. Underbart väder idag med, så har setat en del på balkongen =)
Barnen är hos sina kompisar och kommer hem om nån timme.
Mina töjningar har kommit på posten, stlk 20mm =) Så nu blir det att töja från 14-20. Synd att det är så jävla fult i början bara med dessa stora klumpar i öronen innan man töjt klart, då blir det tunnlar istället ;)

Har stressmage över allt med flytten för jag har inte börjat med någonting, så jag måste börja idag!!!!! Sen blir det att fortsätta en massa med det under helgen, börjar jag bara så kommer det gå undan sen, det vet jag =D
Har iaf ringt och sagt till elbolaget att jag ska flytta så det inte fortsätter komma räkningar därifrån, sen kom jag på igår att jag lär ju göra adressändring så ska ringa skatteverket om blanketter imon och ringa skolan och säga att barnen kommer sluta skolan här den 16 mars. Känns lite sorgligt =( Men det kommer nog bli bra, vi blir äntligen en familj jag och älsklingen och våra barn <3

Ska ta och kika lite på Unga Mödrar innan barnen kommer =)
Sen mat, packa och bada & duscha barn =)


Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0