Förbannad!

Idag mår jag åt helvete, 3:e dagen utan cig och som andra säger så måste det vara den värsta dagen, jag är irriterad, förbannad, gråtfärdig och idag är en sån dag då jag lätt skulle kunna åka 20 mil för att köpa cig om läget vore så, men bara att bita ihop =/ Tufft är det, men det ska gå!

Har iaf sovit massa idag, jag sover sjukt mkt, ännu mer nu när jag inte rökt, blir trött och vaknar inte riktigt till liv under morgonen/dagen.
En vanesak antar jag...
Sen tog jag ett bad, värmde en pizza i ugnen och drog på mig lite smink, sen kom Vivi på besök, trevligt, va så kaffesugen och är så tråkigt att dricka själv =)
Sen blev det ner till mammsen och käka lite och hälsa på, vill umgås massor med dem nu innan vi flyttar.
Så snurrar massa tankar kring flytten med, vill bara att allt ska bli bra, sen är jag orlolig för bebisen i magen, har haft så hemska drömmar och så fruktansvärda magsmärtor...
Har iaf fått tid för ultraljudet, 21 mars blir det =)

Nej nu ska jag kika lite tv innan sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0