Forever in my heart



Sitter och lyssnar på världens bästa Black Raven dom har stor plats i mitt hjärta, gud så bra dom är <3
Slänger in lite kort på dom, dom är inte bara bra artister utan 3 skit snälla och goa grabbar!
Partajat med dem ett antal ggr och vi har haft skit sköj =)

Idag är det alla hjärtans dag då =)
Blir att fira den med mammsen och barnen, min gubbe jobbar idag <3
Men tar inte den här dagen så stort, jag tycker man kan visa den kärleken varje dag till sin karl och sina barn, borde
vara en självklarhet.
Men har iaf fått världens finaste alla hjärtans dag kort av barnen <3 Det vackraste man kan få <3 Kärleken till dem är obeskrivlig <3

Mamma och hennes karl körde ungarna till skolan, jag tog tag i disken, sen ringde barnmorskan.. hon gav mig en tid för att träffa en läkare som kunde sjukskriva mig, så ska dit på torsdag.
Sen berättade hon även att jag hade cellförändringar i livmoderhalsen, nått jag misstänkte redan när vi skulle ta provet, varför vet jag inte men kände de på mig av nån anledning =( Sen har jag ju haft väldigt ont i livmodern före graviditeten med, men ska undersökas i Falun snart sen blir det undersökning efter jag fått bebisen med, dom skulle hålla koll på det och tror inte det behövdes nån behandling än iaf. skönt =)

Annars har jag läst bloggar, sökt jobb, sovit en stund, duschat en lång stund, målat naglarna, lyssnat på go rockabilly och black raven och druckit kaffe, sen självklart ätit korv med vita bönor ;) Är en höjdare nu som jag äter var och varannan dag, läste idag också att de innehöll folsyra så kan ju va de som gör att jag blir så sugen =)
Theodor kom precis hem med 2 kompisar, så dom får leka ett tag sen ska jag och han ner till mamma en sväng, sen till säter förhoppningsvis så jag får hem My´s väska och busskort.
My gumman följde med sin bästis Lovisa hem idag =)

Ha en bra dag nu alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0