Fre & lör

I fredags var väl ingen vidare dag, men på eftermiddagen kom iaf älskade mamma och hon tog mitt kort och åkte ner och handlade åt mig, sen hjälpte hon mig att sortera MASSOR av pappers högar och gå igenom allt och slänga, så sen kunde vi fylla 4 banankartonger med papper, foton, fotoalbum och sånt där.
Så nu är iaf några av skåpen i köket ur plockade, skööönt =)
Tack mamma <3
Sen kom Jörgen och Tuva på kvällen, jätte mysigt eftersom vi inte sets på en vecka, vart mys med chips och sånt för barnen, sen byggde Theodor & Jörgen modellflygplan innan dom skulle sova.
Sen fick jag massage av älskling och vi kikade på Bröllops fotografen och myste <3 Skönt att ha dem här <3

Idag lördag så ville barnen inte ha nån sovmorgon så 7.15 kom My in till oss och straxs efter var Tuva och Theodor vakna ;) Men gjorde inte så mkt eftersom vi ändå skulle upp i tid och barnen skulle hinna äta och göra sig klara.
För sen körde vi dem till avesta till deras far, barnen skulle åka och bada med sin pappa, Alfons och Fia.
Så dom har haft en hel dag tillsammans, från 11-19.30 =)
Badat, lekt, ätit och hälsat på folk, bra för dem att få umgås.

Jag, Jörgen och Tuva åkte till apoteket när vi lämnat dem, sen donken och lunchade ;) Blev självklart en Big Hot Jalapeno ;) mmmmm så go den är =)
Måste verkligen dra ner på skitmat, men de e ju så gött ;) Och chips har jag nog ätit varje kväll i 1½ veckas tid, icke bra =/
Iaf så drog vi vidare till Rockabilly butiken i hda sen, jag köpte Marilyn Monroe muggar och en present till min älskade Jasmine, sen kommer en sak på posten på måndag till henne med =) Hoppas hon gillar dem ;)
Hann mysa lite innan Jörgen & Tuva åkte hemåt igen eftersom han sku jobba, jag hade tvätt tid sen har jag städat.
Diskat, dammat, tvättat, bäddat rent i sängar, dammsugit, skurat och rengjort badrummet så jag är helt slut nu och ska lägga mig i ett varmt bad nu =) Mysan somnade på 2 röda efter melodifestivalen, helt slut ;) Theodor sover hos sin mormor i natt.
Chips och massa godis har vi tryckt i oss till melodifestivalen med, nyttiga som vi är ;) haha.

Nej nu till badet sen krypa ner och soooova <3

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0