Hot mama

Usch och fy hur förkylningen smyger sig på, har ont i varenda led i kroppen, de svider i hals och näsa och jag känner mig konstig i kroppen och inget smakar nått...
Ska kurera mig med mass c-vitamin under helga =)
Idag kom iaf mamma, Kjell, Oliver, mormor och morfar på besök och hade med sig massa gott fika, så hade dom hämtat upp mina snuttungar på fritids med <3 <3
Äntligen fick jag min vaniljsemla som jag längtat såååå efter ;)
Så kom mitt paket äntligen från chock med, t-shirt, ögonskugga och skor till mig, man måste ju få va snygg när man är gravid med ;) haha. Så örhängen till barnen =)

Är så nöjd!  <3

Annars så har jag diskat, fixat mat, tvättat massor, dammsugit och badat & duschat barn och mig själv, nu sover dom och jag har packat färdigt.
Imon bitti åker vi till Rättvik, barnen ska hälsa på skolan som dom kommer börja i sen, och så stannar vi där hos älsklingen och Tuva hela helgen <3 Myyys!

Nu är jag skapligt trött ska ta och hoppa i säng snart.

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0