Morgon stund har guld i mun..

Å hej och hå vilken morgon, Theodor var inte alls på nå humör idag.
Jaja nu är dom iaf lämnade vid bussen, jag kör hemarbete idag efter som min ryggvärk och yrsel sitter i.
Minsta lilla stress som blir som nu på morgonen så börjar jag kräkas...slår aldrig fel..
Känns som jag har massor att göra idag för imon bitti ska vi åka till Rättvik, barnen ska få hälsa på sin nya skola där. Så jag hoppas på en lugnare morgon med mindre stress då...

Igår när barnen kom från fritids så tog vi iaf och beställde mat från pizzerian, satt fint de =) Mamma, Kjell & Oliver åt här med, sen tog dom med sig barnen bort till skridskobanan och åkte nästan 1 ½ timme =) Efter det blev det kaffe & cocosbollar och kvällmat till barnen.

Idag ska jag skriva på affärsplanen, kolla återförsäljare, boka och förhoppningsvis få en tvätt tid så jag kan tvätta allt. Helst dammsuga och handla med, duscha och duscha barn.

Jo då så att...bara att sätta igång..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0