Rock Doll

Sov länge i morse, till 11 eller nått sånt, men skönt är det att vakna när man känner att man sovit klart och slippa nån väckarklocka som skrälar =)
Sen har dagen hittills bara varit lugn, har käkat lite, diskat och lyssnat på massor av go rockabilly.
Just nu Bernie Early - Rock Doll. Har ni inte hört den så lyssna.
Hur får man in youtube klipp i bloggen? Jag har inte lyckats hittills fast jag tycker jag kollat öööverallt.

Ingen aning vad jag ska göra med denna lördag, är så tomt här hemma utan man och barn.
Men kanske kommer Tobias & Jasmine hit på kaffe i em/kväll, blir fint de =)
Så blir det melodifestivalen i kväll med TOP CATS!!! Oj oj vad jag ska rösta och hoppas alla andra gör samma ;)

Och herregud vad jag vill ha värme nu, vår och sommar!!!!
Ser att solen lyser lite granna ute idag iaf, fint de, bara genom februari sen går vi iaf mot ljusare tider! =D

Och glömt att lägga en rad till Frida & Niklas som fick sin dotter 4 feb, GRATTIS till er <3 =)

Nej ska fortsätta Rockin on my own med min rockabilly musik ;)
Kanske ta och packa nån kartong med =)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0