Sjuklingar

Igår: Vart det bara massa tråkgöra, tvätta en jävla massa, plocka, dammsuga, diska, duscha osv.
Mamma & Kjell kom iaf igår efter jag va klar med allt och med massa gott fika =) <3 Mums =)
Skoj med sällskap också, sen åkte jag och handla lite och unnade mig en kebab ;)
För jävla synd att skräpmat ska vara så jädra gött =)

Idag:

Under en hel månad har vi vart sjuka här hemma nu.
Gått runt för både mig och barnen. Jag skulle ju börjat kursen den här veckan igen på halv tid men i söndags kväll blev Theodor febrig och har vart sen dess =/ Lillgubben <3
Men det är inte så mkt att göra åt, men känns lite att både kanske kursledare och försäkringskassa undrar om vi verkligen är sjuka så mkt. Och ja så är det och går inte att göra så mkt åt.

Har vart med My till bussen för en stund sen, så skulle hon med sin bästis Lovisa hem efter skolan.
Känns lite sorgligt med flytten också när dom får flytta ifrån sina bästa kompisar och en jätte fin och fräsch skola med =( Känns ännu mer när My sa igår att hon inte ville flytta.
Men kanske bara va nått hon sa då. För dom har vart positiva till de annars.
Utan Jörgen blir jag i 2 veckor med, då han ska jobba massa och fixa i hemmet, men får väl roa mig med att packa en massa här då och slänga massa rappel.

Ska ta och gosa ner mig med lille Theodor en stund och kika på lite tecknat.
Stänga av vattnet gör dom här snart i 3 timmar med, och herregud sånna gånger märker man hur beroende man är av att ha vatten i kran....oj oj...

Usch vilket tråkigt inlägg, men hörs sen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0