Tattooed people are beautiful <3

Det andra inlägget vart så tråkigt så nu lär jag skriva nå gladare & bättre ;)
Som rubriken lyder, det är så vackert med tatueringar och tatuerade människor, att folk inte ser de vackra i det istället för att döma? Vi lever ju inte på 1800 talet nu ;)
Jag är så sjukt nöjd med alla mina tatueringar <3 Jag vill bara ha fler och fler och suget nu är så enormt, jag önskar jag hade pengar så jag kunde täcka lite mer av min hud med färg.
Alla mina tatueringar har en betydelse eller ett minne, ja i stort sett alla, ska skriva om dem snart.
Jag ser tatueringar som en konst, en vacker konst, att vi som tatuerar oss är väldigt konstintresserade men i stället för att sätta en tavla på väggen så pryder vi våra kroppar med det.

Nu ska jag berätta om mina tatueringar och slänga upp bild på så många av möjligt på dom jag har:

1. Skuldran, Tribal, min första tatuering, det är de enda den betyder, jag ångrar tribalerna, det var något som
var modernt då och jag skulle nog väntat, men nu sitter den där och har gjort sen jag var 17 så ;)

2. Svanken, Tribal, se ovan tycker samma om den som den första, gjord när jag var 18-19.

3. Djävul nr 1 med Theodors namn och födelsedata =) Gjord när jag va runt 18-19.

4. Kina tecken på inner fotlänken, betyder "kvinna", gjord när jag väntade My när jag var 19 år.

5. Djävul nr 2 med My´s namn och födelsedatum gjord vid 20-21 tror jag..

6. Minnes tatuering till min bror en jätte fin ängel med hans namn och datum <3 Har tyvärr ingen bild på den..gjord vid 20-21 års ålder.

7. Fingrarna, det står "True Love"

8. Foten där har jag en länk med liljor, som jag vill bygga på nångång över hela benet upp till höften.

9. Underarmen, står för det jävliga förhållandet jag gått igenom, hur trasigt mitt hjärta var, men att nångång kommer mannen som kickar igång mitt hjärta igen, står även "Kickstart my Heart", en milstolpstattoo.

10. Bröstet, står för min kärlek till musik, 50 talet och Rockabilly!

11. Stjärna på strupen, gjord nån dag/vecka efter bröstet eftersom den skulle höra till.

12. Handen, ett hjärta där det står "Mamma" en tatuering till min mor som betyder allt för mig och alltid stöttar mig och finns där, älskar henne så, och för min egen mammaroll om hur viktig den är och hur mkt jag älskar mina barn.

13. Ansiktet, en fjäril där som står för frihet, vilket är nått jag älskar och behöver mitt liv efter mkt jobbigt jag gått igenom.

14. Byggt ut lite på benet vid kinatecknet, med skuggor, moln, text och stjärna.

15. Byggde ut armen vid mina barns tatueringar så att det blev lite snyggare och mer färger <3

16. En jänkare, Mercury med regplåt "FTW" = Fuck the world. Älskar Mercury, min dröm bil! På insidan av överamen, biceps heter de så??

17. Ett kors armband på vänster armlänk + hand.

18.  En ros med spindelnät på halsen som det står "Jörgen" i som är min fästmans namn <3 Ett kärleksbevis till honom <3


Har säkert glömt att skriva något men nu vet ni lite om mina tattoos och massa massa fler blir det!!!! =D Lägger in bild på de tatueringar jag har bild på men de ligger inte i ordning med texten och nr, men ni ser ju lite hur dom ser ut iaf =) Och HATAR COPY CATS så ni vet, tatueringar ska vara personliga och inget man gör lika någon
annans!





Så nu orkar jag ej lägga in fler, har kort på korsarmbandet nånstans men hitta de ej, sen är de tribalerna jag inte har kort på men de va skitsamma ;) Tror de flesta andra vart med.
Natti natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0