Toppen dag!

Vilken skön dag det varit förutom att vi missat nån tandläkartid för att jag glömt att ändra nret till dem =(
Men inatt sov min lillebror här så när dom vaknade så vart det frukost och mys.
Sen diskade jag och tog en dusch och ringde därefter lite samtal.
Sem tog mamma barnen och jag åkte till Jasmine i Blge och vi käkade thailunch på stan =) Gud va gott det var ;) Sen blev det isglass i solen och bara sitta och njuta innan vi åkte hem till henne och fortsatte sitta ute i solen med en kaffe och bara snacka skit, va så varmt och skönt att man bara kunde sitta i t-shirt! =) Det gillas ;)
Tror Jasmine kommer få tidigare än beräknat, eller tidigare innan hon ska sättas igång =) Bara en känsla jag har ;)
Själv har man ju "bara" 24 veckor kvar, haha. Längtar så till ultraljudet med som blir den 21 mars, vill bara se att allt är bra med den lilla <3
Sen körde Sebbe hem mig, var förbi mammsen en sväng sen hem.
Nu blir det mys till lite tv och tidigt i säng.
Lägger in ett kort på bebismagen från idag, v16 är jag i =D





Kommentarer
Postat av: Heather L

Om du kommer sluta med dom dar earrings, maste du sy ihop allting??

2012-03-01 @ 03:12:49
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0