Tummen ner!

Idag har inte vart nån bra dag över huvudtaget.
Tummen ner för myndigheter som bara beter sig...känns som man inte är värd nånting som människa ibland.
Riktigt trött på det mesta idag!

Är sjuk också, har missat så mkt av starta eget kursen för att både jag och barnen har vart grymt mkt sjuka, så hur många gånger kan jag ha vart där 3 ggr kanske? =( Imon ska jag ringa ams och kursen och fråga om jag kan få gå den efter jag fått barn i stället, dels för att jag missat så mkt, sen för att jag har fan inte råd att tanka bilen för att ta mig dit, tack vare att dessa myndigheter drar ut på tiden och man får inga pengar.

Har massa samtal att ringa imon, sen tror jag att jag kommer säga upp lägenheten tidigare och flytta mkt tidigare än var det var tänkt eftersom om jag ändå inte kan gå kursen så känns det meningslöst att bo kvar här bara för att.
Tack & lov att mina barn ser fram i mot att flytta och att det inte blir några konstigheter för dem om det blir tidgare eller senare.

Älskar min familj så <3 Utan dem vore jag ingenting <3

Nu ska jag hosta & snora vidare och kurera mig med lite c-vitamin brus i soffan till "Halv åtta hos mig" och "Familjen Annorlund" =)

Behöver bli av med min soffa, vardagsrumshylla och säng snarast, billigt. Är nån intressserad så ring/skriv/kommentera eller nått.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0