V 16

Idag går jag in i vecka 16 =) Wiiie, "bara" 24 veckor kvar nu ;) Haha.
Är ganska stor redan och har kroppsliga krämpor så får se hur långa dessa 24 veckor kommer att kännas =S

Igår ringde Theodor hem till mig (han skulle ha sovit hos sin kompis) och grät och ville hem, självklart älskling sa jag sen kramade jag han massor och gav han kvälls massagen då sa han att han saknar mig <3 Naaaw sötnosen min, jag har saknat dig med sa jag <3

Barnen vaknade runt 8 i morse så duschade Theodor sen tog vi frukost i mellan innan My skulle duscha, sen har dom vart till blge med mamma min och vart på öppna förskolan och donken och även till min brors grav <3
Så jag har haft massa tid att ta tag i papper, ringa MASSOR av samtal, mejla, söka jobb, betala räkningar osv. Så jo jag har haft fullt upp.
När mammsen och dom kom med barnen så fick jag skjuts ner och handla lite sen bjöd jag dem på kycklinggryta och ris =) Mumsigt =)
Theodor tjatade om att få sova hos sin mormor inatt så vi gav med oss, men nu saknar jag min grabb här hemma <3 Men vi ska ju ändå flytta snart så det är nog skönt om dom får umgås så mkt som möjligt. Men i mon har jag sagt att han måste sova hemma och mysa med mamma ;)
Jag och My har setat och målat i hennes prinsessbok och myst, sen ätit popcorn och sett på Halv åtta hos mig och Familjen Annorlunda =)

Nu får det bli sängen för mig, har en hel del att göra i mon med.

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0