Vardagen


Vilken dag! Gumman min var inte på nå humör imorse, så det var ju mindre roligt.
Jag sökte lite jobb när jag kom hem efter att ha lämnat henne på skolan, skickade lite mejl och ringde och avbokade min tandläkartid eftersom jag hostar utav bara fan...

Hade iaf massa mys med min karl igår kväll, älskar honom så himla mkt, vi låg också och pratade ett bra tag på natten om allt <3 Så somnade jag i hans armar sen <3 Underbart!

Ja åter till min dag som är allt annat än intressant men lär ju ha nått att skriva iaf.
Sovit, diskat, tvättat en jävla massa, bäddat rent i barnens sängar, fixat mat och diskat ännu mer och myst med barnen, gjort läxor med barnen, sökt jobb, badat & duschat dem, läst saga, gett dem massage, sett tv och ätit ännu mer ;) Är min dag det =)
Men även om de låter ointressant så är det mysigt att ha barnen, vardagen fast man kanske inte alltid uppskattar den, men min familj betyder allt och jag vill göra allt för dem <3

Imon bitti ringer barnmorskan med, hon tyckte jag skulle fundera på att sjukskriva mig eftersom jag har sån värk i kroppen och är nå fruktansvärt yr. Går inte många knop här. Idag har jag inte ens kunnat diskat klart utan att behöva lägga mig eller sätta mig en stund, det bara svartnar för ögonen och jag blir allides kallsvettig =/ Skitjobbigt.

Nej nu får det bli sängen så man orkä upp i möru =)

Nattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0