You and me forever <3

Hakar på samma som andra bloggar jag läser med en lista om mig och min kärlek ;) <3

Vad heter ni?
Josefin och Jörgen


Hur träffades ni? Första gången för straxs över 1 år sen på hans spelning, då bad jag om att få ta ett kort på oss med han sångaren bara för att, sen använde jag den bilden på facebook (med bara mig som urklippt) och gillade hans band så han började skriva till mig på f-book, vi pratade till och från under 1 år ca som mest kompisar, sen började han skriva i augusti igen och vi bestämde oss för en träff med våra barn på donken och pang så blev det genast kärlek ;)

Är ni förlovade? Ja det är vi <3 28/12-11 <3
Bor ni ihop? Inte än men jag flyttar upp till honom i Rättvik snart =)
Har ni barn? Han har en dotter sen tidigare, jag har 2 barn sen tidigare och vi väntar vårat kärleksbarn tillsammans nu =) <3
Har båda körkortJa det har vi.

Isåfall, vem kör bäst?
Jadu jag vet ej, han är nog kanske lugnare och har bättre lokalsinne så säger han ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Jaaa! Jag kysste honom när vi satt i min soffa <3
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag tror jag, men va nog ganska samtidigt där för visste att han ville säga det ;)

Vem är äldst? Det är Jörgen
Vilka stjärntecken är ni? Jag är värdur iaf, han fyller i nov han kanske är skytt??
Vem fyller först på året? Det är jag =)
Vem är längst? Jörgen
Vem sjunger bäst? Måste vara han eftersom han faktiskt sjunger i ett punkband också ;)
Håller ni varandra i handen på stan? Alltid =)
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Som sagt vi pratade lite över internet och sms.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Ja pang boom det blev jag och han  =)
Har ni någon speciell låt?  Kent-Utan dina andetag <3
Har ni varit utomlands tillammans? Nej men jag hoppas vi kan göra det nångång.
Vilket är ert bästa minne? Så mkt fina minnen, när vi träffades, förlovade oss ( det var en riktigt kul kväll, herregud så vi skrattade ;) ), vänta barnet....finns massor, massor av fina minnen i vardagen med =)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Är med barnen, sen kollar lite tv tillsammans, men mest myser hela tiden ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid <3
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 10-11 mil

Blir du lätt svartsjuk? Nej faktiskt inte. Gillar inte svartsjuka.
Brukar ni bråka? Nej vi har olika åsikter om i princip allt men nå bråk blir de aldrig, en liten diskution sen blir det bara massa fniss och kyssar i stället =)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar mest på kvällen så pratar vi en stund om han är i Rättvik och jag här i Gustafs =)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt! Allt med honom är underbart, världens goaste och finaste man <3
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej eller jag kan gny saker när jag är halvsovandesvaken på morgonen =)

Hur länge har ni varit tillsammans? Känns som det vart vi hur länge som helst men är inte mer än 4 månader =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0