Bad

Ja jag är sjukt dålig på att uppdatera, men men =)
Har varit mys med hjärtat under helgen, barnen var hos sin farmor, sen har det vart "Unga till arbete" på vardagarna, men dessa 2 sista dagar där missar jag för jag ska jobba =
15-21 idag och 7-11.30 i mon.
Inte jobbat på bra länge nu, men kroppen är ju så extremt trött, första dagen på min heeelt rökfria dag idag också. Det är ju långt på dagen kvar, men det SKA gå bra, rökte sist 22 igår kväll så 13½ timme rökfri än så länge =)
Har sovit en stund på dagen, sova kan jag tydligen inte göra för mkt =) Sen diskat en jätte disk, och nu är det kaffe och musik sen duschen och efter de jobbet.

Igår hade Theodor med sig en kompis hem från skolan, dom lekte mest ute och kikade film och så käkade vi lasange, mums =)
Idag ska My till en kompis ett par timmar efter skolan, sen blir barnen hos sin mormor tills ikväll när jag slutar och då är det bara hem och störta i säng sen upp super tidigt dagen efter.
Imon vill jag ha THAIMAT, tänker på de hela tiden, är så sjukt sugen på de, och handla måste jag göra med, tur barnbidraget kommer imon.
Fyllde föressten i min tattoo på halsen hos Fredda i förrgår, blev super bra =)

Slänger in en förra året bild, tagen hemma hos Per innan jag och Jocke Brandt skulle och röja på be bop a lula i Falun. Dagen efter det åkte jag och han till Hofors på punk kväll och där såg jag Jörgen för första gången ;)

Nej nu ska jag göra mig klar!
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0