Fredag hela dagen

Mår förtillfället inge vidare, har hemsk huvudvärk, värk i höger arm och hand och svårt att röra 2 av fingrarna för de gör så ont, har vart hemma från kursen, är inte på topp alls, och magen är ur form, kanske kroppen som gör sig påmind att jag slutat med mina mediciner för tarmarna.
Hoppas på att det går över snart...
Sov när jag lämnat barnen vid bussen, verkligen behövligt! Sen till säter för att lämna in massa papper och köpa låsolja eftersom billåset frusit.
Hem och käkade en pizza, diskade, sen kom barnen hem och senare Jasmine =) Kul med sällskap, vi fikade först hos mig sen hos mamma, så har vi vart ute och brummat med bmw:n ;) Kul att va ute på vägarna igen! =D
Sen har jag hämtat lillebror, han skulle ha bilen under helgen, sen blev det hem med barnen och äta och ha fredagsmys med tv & chips =)

Nu leker dom en stund och ska snart stoppa dom små liven i säng, är ganska så trött själv så blir att krypa ner under täcket så fort dom somnar.

Annars har dagen vart lugn, i morgon får det bli skridskobanan med barnen =) <3 Det ser dom fram i mot =)


Kram alla!

Tänk om det kunde bli vår snart & sommar, är trött på vintern!
Och så kommer den 6:e familjemedlemmen i slutet av sommarn =D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0