Helg i Rättvik

Helgen har jag spenderat i Rättvik med Jörgen och våra barn, mysigt! Var en lugn helg med massa mys då My har vart väldigt dålig med.
Hon verkar vara lite på bättringsvägen idag så det blir nog skolan för henne i morgon så ska jag till Säter på Unga till arbete.
Sa jag att jag vart antagen till starta eget kursen? Det blev jag =) Jag börjar 23 januari =) Men tiderna lockar inte, mellan 8-16.30 varje dag.  Hoppas det är så roligt och intressant så jag inte tänker på tiden ;)

Idag fick jag sovmorgon, var sjukt trött då jag inte sov nästan nånting under natten, så Jörgen var upp med barnen och fixade frukost och grejer, underbara man <3
Sånna där saker betyder oerhört mkt, jag uppskattar det verkligen, det är lyx!
Men i natt & i morse har jag haft sånna magsmärtor så hade svårt att stå på benen i vilket fall som helst.
Håller på att sluta röka och nu har det gått riktigt bra tycker jag, har rökt max 2 cig per dag, inte långa utan vanliga, och med mindre nikotin i, börjar iaf vänja mig att det går långt i mellan innan jag röker, igår va jag rökfri 18 timmar innan suget var allides för stort och jag fick en cig av lillbrorsan, men jag är stolt iaf =)

Vi kommer flytta till Rättvik under en snar framtid =) <3 Måste kolla med skolan hur man ska gå till väga bara. Och skönt är det att barnen verkligen ser fram i mot det!

Hoppas allt kommer bli super bra =)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0