Kräk lördag

Imorse slog barnen upp ögonen redan kl 7, först trodde jag att de var vardag och att vi sovit över, då var det ganska skönt att komma på att de var lördag ;)
Straxs därefter började My kräkas =( Så hon har vart dålig i dag och spytt & sovit.
Hon piggnade till lite mot kvällen iaf och har fått i sig lite i magen iaf.

Theodor och jag har myst och lekt, sen har jag diskat, dammsugit, Jörgen kom förbi en sväng och hade paket med till alla oss ;) <3 Söt han är, en blomma till mig, en bil till Theodor och en mjukis giraff till My, dom är så nöjda =)
Jag och Jörgen har vart förlovade en månad idag ;) <3

Jag och Theodor beställde iaf pizza till mat, och aldrig nånsin ska jag beställa en Disco igen, va bara massa tjock deg med massa gegg av allt i, så åt ett par tuggor sen slängde jag det, finns en halv kvar i kylen, kanske Jörgen är sugen på imon ;)
Han är ute på punk kväll med sina polare =) Gör han rätt i <3

Annars så har jag bara myst med barnen, tvättat, städat badrummet, vikt och hängt tvätt, bäddat rent i allas sängar, gått med sopor och duschat barnen.

Hoppas alla kräk bakterier är borta nu och att det inte blir nå mer magsjukor och sånt på ett tag nu :)

Har precis duschat för andra gången idag, barnen sover sen en stund tillbaks och nu ska jag skrypa ner under täcket, är helt slut och denna handvärk är så jobbig, har fått tagi hjälp av Theodor att bara vri på kranen till duschen idag, har ingen kraft och de värker och stramar.
Konstigt...

Nej god natt gott folk =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0