Laserbehandling

Idag när barnen blivit sjussade av Jörgen till skolan så la vi oss och sov förmiddag och det blev ända till 11, men gud så trötta vi var så det var väl behövligt =)
Efter det käkade vi lite, falukorv med vita bönor, riktigt gott! Har längtat efter det ett bra tag nu ;)
Tog ett bad sen kom Theodor hem från skolan och Marie kom och hämtade upp oss, för jag hade lovat henne att följa med till Tattoo studio för att höra lite om laserbehandlingen och hon fick tid på direkten =) Jag och Theodor väntade i väntrummet så länge sen hörde jag mig för vad som kunde göras åt en tattoo som jag vill täcka med oldschool i stället.
Han tyckte det bästa kunde vara att köra 1 laserbehandling före iaf, för bästa resultat.
Men det tråkiga med det är att man lär läka med helt suddig tattoo i 8 veckor innan man kan tatuera över, men får la leva med det då. Får iaf bli om några månader isåfall.
Lånar just nu lillbrorsans bil så har utgifter så det räcker ändå =/ Men skönt att jag kan låna den och har en bil nu när jag går kurs i Borlänge.
Annars så har jag och Theodor haft lite egen dag, käkat, sett tv, badat, myst, My har vart hos lovisa, sen blev det bad & dusch för henne och äta innan sagoläsning med.
Jag känner mig verkligen gravid kroppsligt nu, i alla fall idag, magen har ju växt, brösten tycker jag är enorma, kroppen känns tung, jag är anfådd, har ont i rygg och huvud och extremt trött, kissar massor och hungrig jämt.
Änt de underbart? ;) <3

Igår bjöd älsklingen mig på 3 rätters middag på thairesturang, så köpte han en bra och stadig bh till mig på underverket, eller jag valde och han pröjsa =) Underbar han <3 Uppskattat till tusen.
Åt verkligen som aldrig förr med, vart nästan chockad över hur mkt som gick ner ;) Och det som jag är helt galen i är de vegetariska små vårrullarna, mmmmm skulle kunna leva på dem, till förrätt beställde jag sånna, till varmrätten tog jag sånna istället för räkor, sen ville Jörgen ha glass till efterrätt och jag valde ytterligare ett par sånna till efterrätt ;) Och doppa dem i sambal ojlek eller vad det heter.....mmmmums!!!!

Slänger in ett kort på mig och Cindy Lou, som hon sover på mig på nätterna =)
Och en efterbild när Maries laserbehanling va kvar, folk på f-book skrev, men vilket suddigt kort, men så är inte fallet utan texten och mönster blir så där efterråt, det liksom fräter i huden på nå vis, tror det blir skit bra när det läkt jag =)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0