Måndag igen då

Skulle ha börjat starta eget kursen idag, men eftersom Theodor är så grymt dålig i magen och har vart i helgen med så är jag hemma med honom, och han har i primcip bott på toaletten. Stackarn =(
Det har inte gått så många knop här hemma idag iaf, har sprungit och torkat och tvättat händerna så huden är snustorr nu.
Tog iaf och rengjorde badkar, handfat & toalett, det var behövligt, en dusch efter det! Hade tänkt ta dammningen med men min energi finns inte...
Får ta det imorgon, damma, dammsuga och skura, så ska jag ner med Theodor till skolan, han ska få vaccin mot Röda hund & mässling, han är livrädd för sprutor, min lilla gubbe <3

Theodor sov iaf till tio imorse, han behövde väl det för jag försökte väcka han ett antal ggr, innan jag la mig och sov en stund sj'lv, sen vakna han när jag väckte han efter de =)
Så slumra jag till när barnen såg bolibompa med, är sjukt trött!

Har bytt cig märke till rosa blend nu, det svagaste som finns på marknaden, röker jag 5 sånna så är det lika mkt som 1 lång right som jag annars brukar röka.
Men jag ska sluta helt, jag vill verkligen!
Har iaf bytt och trappat ner enormt än så länge.

Vecka 11 har jag gått in i med, det går framåt =) Är inskrivning hos mvc på ons, spännande ;)

Så funderar jag på om jag ska låna sebbes bil, måste betala avbetalningarna då med, men behöver verkligen en bil nu till starta eget kursen, så kanske får bli bmw 2 månader framöver nu då =)
Får se så ekonomin tillåter det bara.

Nu ska jag gå och kika lite på halv åtta hos mig sen blir det sängen för barnen.

Min kropp skriker efter mer färg!!! Tänk va underbart att få färga benen lite innan sommaren så man kan visa sig i shorts eller kjol ;) Är först nu på senaste som jag verkligen ser att benen behöver mer tattoos =) Och sen är det ju så grymt snyggt med!!!!!!

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0