Maybe baby ;)

Haft mys dagar med barnen och älsklingen, My har vart sin första dag i skolan idag på hela veckan. Snuttis <3
Mina älskade barn har åkt till sin farmor nu över helgen och mannen min är och jobbar, så har vart hemma och myst med mamma och tittat film och ätit mat.
Det har inte vart nån super dag idag, dags att läcka lite infomation nu då =)
Är nämligen gravid men ganska tidigt än, därför vet inte så många, hade blödningar igår kväll och åkte idag till kvinnokliniken för att bli undersökt, vad dom såg så var det inget missfall på gång, men det skrämmer mig ändå och jag kan inte slappna av, har ont i livmodern, tryck neråt och menssmärta, i mina ögon och öron så är det inget jag förknippar med graviditet, men jag ska försöka slappna av och vila, dom tog iaf prover och vi fick se den lilla parveln, inte mer än 2 cm stor men hade ansikte, nästan färdiga armar och ben fast det var inga tår eller så bara klumpar =) Såååå söt och jag har haft den bilden i mitt huvud hela dagen <3
Jag är i vecka 9 och jag hoppas allt ska gå bra och att allt detta onda och blödningarna är borta imorgon.
Måste detta gå bra nu <3

Snart blir vi en familj under samma tak på 6 personer! =) Det känns så underbart <3
Nu ska jag ringa mina barn och säga godnatt, ta mig en kvällsmacka och kika lite tv innan älsklingen kommer igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0