Norway

Sitter och lyssnar på "DDE-det fine vi hadd sammen" , super fin låt, saknar Norge. Jag älskar det landet, det fick en plats i mitt hjärta från första gången jag var där.
Älskar landet, naturen, klimatet, språket, människorna, haven, bergen super fint <3
Ska iaf bli en semster dit i sommar, till Anna Landin i Gjövik, sen blir det nog en tur till Geyranger också.

Blev hemma med My idag iaf, hon har vart dålig under natten och varken hon eller jag har fått spec mkt till sömn, hon var helt förtvivlad att hon inte fick gå till skolan i morse =( Snuttan <3
Har hunnit dammsugit, städat badrummet iaf, sen har jag och My myst bara <3
Vi har vart på Vårdcentralen iaf och dom visste inte riktigt vad det kan vara, men fick iaf ett sjukintyg så jag kan vara hemma med henne veckan ut om det behövs.
Ska prova och ge henne en laktosfri yougart med bra bakterier i och se om det kan hjälpa någe.

Sitter och väntar på älsklingen och Tuva och mina barn, mina barn är hos kompisar.
Sen får det bli enkel mat bara, korv & mos eller korv med bröd ;) Kan va gott ibland och jag är sjukt sugen på korv med mos, hahaha.

Nej nu ska jag ta och göra lite nytta.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0