To wish for

Har en önskelista med allt jag vill ha och göra!!!:

* Friskt barn
* Inte gå upp så extremt under graviditeten
* Sluta röka, HELT
* En gitarr och lära mig spela
* Massa mer tatueringar
* Pierca mig
* Ha min egen butik
* En bil
* Ett par creepers
* Långt och fint hår
* Nya bröst och ny mage efter barn
* En utlandsresa
* En mercury 49

Ja lite av allt jag önskar och skulle vilja ha nu ;) haha

Jag har vart barnledig över helgen, barnen har vart hos sin farmor, får se när dom dyker upp idag.
Igår var jag & Jörgen hem till Jasmine på kaffe och så färgade jag min utväxt svart.
Efter det blev de att köpa med frysta pizzor hem för jag var så hungrig att det kändes som jag skulle dö eller nått.
Idag började jag dagen med massa gos med hjärtat innan han drog till jobbet sen sov jag mer, länge!
Tog frulle och kaffe, bad och poppade The Creepshow för fulla muggar ;)
Målat finger & tånaglar och försöker förstå mig på min nya mobil. Blev en samsung galaxy s2 i går eftersom min andra är totalt värdelös och lever sitt eget liv.
Har denna på avbetalning men kommer bli bra mkt billigare ändå med det nya abonemanget, så nytt nr har jag. Kommer använda min gamla nån dag till dock innan jag laddat hem allt som behövdes i den nya.

Kram alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0