Underbara familj

Slänger in ett helg inlägg, vill bara berätta än en gång hur mkt jag älskar min fina familj <3
Igår var det storhandling, hämt mat och fredagsmys för hela slanten här, jag och Jörgen köpte hem thaimat från kupolen och fann blyertsuddar i min mat =s Då hade jag redan tuggat sönder en, jävla ställe och 94 kr fick vi tillbaka när vi betalt 218 kr för maten.
Thailändskorna fattade inget och sa bara: nej kanske ni ljuger, vi vet inte, vi har aldrig i sånt här i maten.....gah! Men men. Är inte sugen på att äta där igen iaf!
Men annars hade vi en rolig dag och skrattade så tårarna sprutade, hahaha.
Idag vart det kupolen och lite mer handling, donken lunch och sen hem och tvätta.
Har precis käkat tacos och den kom upp lika fort som den kom i...bläsch.
Nu blir det film med fruktsallad, vaniljvisp och lördagsgodis.
Skön lördag =)
Ska nog ta mig ett bad med ;)

Slänger in två kort som jag bytte färg på i min nya super mobil, vart riktigt bra ;)

Kram och ha en trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0