Världens bästa!

Jag har nu börjat på projektet "Unga till arbete" vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Men ska iaf gå där 9-15 mån-fre.
3 veckor på företagshotellet ska vi iaf vara sen ska de andra ut på 2 månaders praktik och jag ska gå starta eget kursen, vilket jag ser jätte mkt fram i mot!
En bil sku dock verkligen behövas =/

Har nyss kommit hem från mammsen, har käkat pizza och fikat där =) Mysigt! <3 Tycker om att umgås med min mamma och är så glad att hon finns i mitt liv <3

Sen vill jag bara dela med mig av vilken underbar man jag har, går nästan inte att finna ord, framför allt så älskar vi varandra så mkt och vill och ska snart ha en framtid tillsammans, vilket känns underbart!
Sen hjälper han mig, han diskar och donar, hjälper med barnen, låter mig sova om jag är trött, han är underbar på alla sätt och vis, älskar honom av hela mitt hjärta <3
Så en framtid med han och barnen kan inte bli annat än underbart <3

Nu ska jag ta och lägga skruttan, lillgubben ville sova hos sin mormor inatt, så skulle gumman kanske sova där själv i morgon, är ovanligt att bara ha ett barn hemma men det är nyttigt för både dem och mig att få ro om dem bägge ensamma ibland <3

Mys med älsklingen blir det sen!! <3



Kommentarer
Postat av: Heather L

Vilken tur du har med att ha din mamma i ditt liv. Jag onskar jag hade det med! Min har varit borta snart i 8 ar... :(



KRAM PA DIG!

2012-01-04 @ 01:55:50
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com
Postat av: Josefin

Ja jag skulle aldrig vilja vara utan henne <3 Tråkigt att din mamma inte finns i livet, men hon är säkert med er varje dag ändå <3

2012-01-04 @ 13:12:48
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0