1 månad <3

Idag är det den 15:e juli, vilket betyder att det är exakt en månad idag tills BF, jag hoppas dock att han vill titta ut lite tidigare ;) Men att vi är inne på sista månaden känns så underbart, bara 30 dagar kvar, 4 veckor.
Kan kännas långt och ibland känns det som ingenting.
Att jag blir 3 barns mor om 1 månad är svårt att förstå, men allides underbart ska det bli!!!! <3
Jag längtar så enormt mycket efter honom och han är redan en sån liten person i magen, som jag känner röra på sig dagligen, som svarar med puffar när jag klappar honom, som börjar röra sig av musik, åh vad jag vill träffa honom nu och pussa på honom <3

Jag är iaf i vecka 36 nu =) Slänger in en magbild på det, tagen i 35+1 eller 2  alltså vecka 36.
 
Förövrigt saknar jag mina älskade 2 andra barn som skulle åka hem från norge på tisdag, kommer pussa och krama dem såååå mkt! Saknaden är enorm nu kan jag lova =) <3 <3 Mammas små gryn <3 <3 <3
 
Har iaf haft massa mys med min man och min styvdotter <3 <3
 
Kram alla!
 
 



Kommentarer
Postat av: Johannas Vintage

Åh, grattis! ^^

2012-07-19 @ 08:24:28
URL: http://johannasvintage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0