Gustaf Wasa

Tänkte sammanfatta lite här då =) I tisdags var vi ju till Ikea och shoppade loss, så nu är det bara madrass till spjälsäng som fattas eftersom den vi skulle ha va slut där =( Sen lite kläder, blöjor, tvättlappar och sånt. Annars har vi allt. Herregud så mkt en sån liten kan behöva =) haha. mer än vad man tror ;)
Efter 3 timmar var jag iaf helt slut, mina fötter gjorde sååååå ont att jag bara ville sätta mig och gråta.
Vi åkte till american take away och åt men ångrar det så, dels var det så svårt att få i sig all den där maten då det är fruktansvärt mkt deg så jag åt inte ens hälften sen när vi skulle åka så såg vi hur sunkigt och lortigt köket var, det var bland det äckligaste jag sett och det stank gammal sur disktrasa där och paprikan som jag ätit och fått rå på min pizza var inte sköljd och skärd på en lortig skärbräda som skulle va vit mer var mer röd =( Blir sååå ledsen och orolig för att bebisen ska få toxoplasmos bakterien, känns som hur mkt man försöker skydda den från allt så är det allid nån annan som ställer till det för en ändå.
Mådde iaf sjukt illa och kräktes..
Onsdag så tog älsklingen med mig på en överasskning <3 Var lunch kryssning på Gustaf Wasa båten som går på siljan, dyr och fin mat =) <3 Underbar man <3 Tusen tack! @-->---
Förutom att jag fick illrött kött fast jag sa till 3 ggr att jag ville ha det genomstekt inte ens rosa och fast dom såg att jag var gravid, så efter jag sagt till 3 ggr så åt jag inte köttet utan bara potatis men fick äta med besticken som jag skärt i köttet med vilket gjorde mig ledsen och orolig igen för bebisen =( Varför fattar inte folk hur farlig den där parasiten är för foster???? Att dom faktiskt kan avlida eller få hjärnskador, Usch jag blir så jävla arg på folk och känner mig så ensam om att skydda honom från allt.
Men han sparkar som bara den och jag hoppas han mår toppen bra <3
Älskar han så fruktansvärt mycket och jag vill bara att han ska vara frisk och må bra <3
Längtar efter dig hjärtat <3
 
Så kikade vi på en av Olivers matcher, han spelar ju på DC nu och är så duktig, är stolt över han! <3
Så hälsade vi på min mormor och grattade henne som fyllt 75 år tidigare i veckan, hennes goa systrar var där med och resten av släkten, super trevligt! <3
 
Torsdag idag och jag och älskling tog sovmorgon i morse, gud va skönt. Sen har jag tvättat, lagat god mat, vart köttfärslimpa med fetaost och persilja i, stekt lök, potatis, hemmagjord brunsås och lingonsylt. Mmmm älskar husmanskost! Så har jag diskat och duschat.
Jag går in i vecka 36 idag och det känns underbart! Bara 4 veckor kvar nu, 33 dagar till BF!!!! <3
Åh låt det gå fort nu! =)
 
Nu har jag och Tuva käkat lite glass och kikat tv, får se vad vi ska hitta på idag annars.
Saknar mina älskade barn och längtar tills dom är hemma igen <3
Ha en fin dag alla!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0