Härlig dag!

Dagen började väl sisodär. Kräktes i morse och kände mig inte alls kry, men efter en dusch och lite mat sen så mådde jag bättre.
Tuva har vart och tagit hål i örat idag =) Ett idag och ett ska hon göra nästa vecka, hon var såå stolt =) Fint blev det.
Sen drog jag till blge för att träffa Jamsine och sötaste Leon <3 Hon färgade mitt hår, så himla skönt att få det gjort, är så fult med utväxt och skönt att ha det gjort innan bebis kommer =) <3
Sen drog vi till Jins thai resturang och käkade, gud dom har ju såååå god mat där och trots stark och friterad mat så slapp jag halsbrännan!!! Kors i taket! Men skönt, var orolig hur min mage skulle tåla det men gick toppen.
Sen drog vi till coop och handlade lite godis, köpte även en skiva, raggarklassiker, va bra låtar och den var på rean, så jag har spelat och sjungit i bilen ;)
Efter det blev det hem till älskade mamma och hälsa på <3 Får stanna längre nästa gång, men vi pratade, myste vid tv:n med chips och cola innan vi drog oss hemmåt igen.
Köpte lillebrors gitarr med, så nu ska jag lära mig ;)
 
Nu är jag hemma i Rättvik igen, är så tomt och tyst, älskling jobbar dygn, alla barnen är borta och katten med.
Saknar Theodor & My massor med, går inte att ringa dem, men fått sms att allt är bra och dom fiskar, badar och är i fjällen <3 Ska bli underbart att få krama om dem sen igen <3
 
Nu blir de ensam mys i soffan.
 
Ha en fin helg alla!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0