Ice Age 4

Igår var jag och min son på bio, bara han och jag och såg Ice Age 4 i 3D och den var faktiskt rolig =)
Jörgen var hemma med tjejerna och hyrde film med dem.
Var tråk väder hela dagen med spöregn så det var en låååång kö in till bion.
Lillmisse nr 2 blev såld igår med, så skönt, nu har vi bara Cindy kvar och tid för kastrering åt henne den 16e =) Skönt.
På kvällen vart det dsuchning av barn, rengöra badrum och greja, sen fick barnen massor med pussar och  kramar.
Imorse kom barnens farmor och hämtade dem eftersom dom skulle åka med henne till Norge i en vecka. Saknar dem redan <3 <3 Lång väg har dom framför sig med, ca 86 mil. Dom åkte vid halv tio i morse <3 <3
Så jag har ägnat mig åt städning hela dagen, lunch och disk, kom precis ut ur duschen och har så grymt ont i mina svullna fötter och min rygg.
Har sysselsatt Tuva med lite pyssel och trollerisaker, sen blir det nog en film eller nått i soffan, om hon vill =)

Ska fixa lite korvstroganoff och ris snart med, magen börjar kurra.
 
Bebisen är livlig i magen spec kväll/natt/morgon =) Det känns verkligen att han har växt!
Är i vecka 35 och det är 36 dagar kvar till beräknad förlossning =) <3
Gud va jag längtar efter honom, finns inte ord <3 Tänk att man kan älska någon så mkt redan som man aldrig träffat <3 Längtar efter dig gubben! <3
 
Sen ska det för övrigt bli skönt att slippa svullna händer, fötter, ond rygg, extra kilon, foglossning, stora kläder, täppt näsa m.m. ;)
 
Imon drar jag och älskling till Ikea på en tripp, bara han och jag <3 Och handlar hem lite mer till bebisen som behövs.
 
Ha en fortsatt fin dag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0