Längtar <3

Igår hade jag mys med min älskade hela dagen, bara han och jag hemma så då får man passa på <3
Vi tog oss även en prommis, handlade, satte upp lite gardiner och köpte pizza ;)
 
Inatt drömde jag att vår älskade och efterlängtade lilla son hade kommit till världen, han var så himla söt och liten, vi var ute och gick på promenad med barnvagnen och alla ville titta på honom, så var det så skönt att bara kunna ta upp honom och pussa på honom och hålla han i famnen. Åh vad jag älskar och längtar efter dig liten <3
Det är 28 dagar kvar till BF <3
 
Idag blev det sovmorgon för min del, älskling jobbar tills 14.30, sen ska vi hämta några bänkar/skrivbord till barnen på "Ta till vara butiken", så blir det tvätta (ska försöka få klart alla bebiskläder och sånt denna tvätt) =), skruva ihop lite möbler osv, och så kommer mina älskade barn hem idag!!!! Åh äntligen, som jag saknar dem!!!!! <3 <3
Blir puss och kram kalas då =) <3 <3
 
Men nu ska jag börja med att ta en dusch så man piggnar till.
 
Ha en fin dag alla, trots regnet =)
 
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0