Rättvik Lever!

CCW är i full gång med alla sina fina jänkare =) Rättvik lever verkligen nu! <3 Vaknar varje morgon till V8 muller och det är så underbart och överallt ser man dessa fina bilar <3
 
Tänkte uppdatera lite om dagarna som gått.
Vi var ju på Sonias begravning i torsdags, den var jätte fin och jag saknar henne så, men nu får hon iaf vila vid sin älskade make <3
Var även förbi min brors grav och skänkte honom några tankar mest vi var där <3 Saknar dig!
 
Efter begravningsfikat så åkte vi och hämtade barnen, iväg till kupolen och shoppa mikro och byxor till barnen sen hem och göra tacos och duscha barn.
En fullspäckad dag =)
 
Igår (Fredag) så åkte vi mot Björklinge i Uppsala efter dusch och frukost, stannade på Max och käkade lunch innan vi hälsade på barnens farmor och pappa som bor där och så skulle barnen sova kvar där över helgen.
Vi fikade nere vid sjön och barnen badade innan jag och Jörgen skulle rulla hemöver igen, är ju ändå 3 timmars resa, enkel tur. Vi stannade på Ikea för att köpa madrassen till spjälsängen och fick med oss en del annat med, dörrmattor, bäddsett, lampa, buttar, vaser osv ;) Notan slutade på 700 nånting =)
Vi var inte hemma förns vid nio och min rumpa och mina fötter gjorde sååååå ont.
Men vi tog oss ner till stan och satte oss för att kika på alla fina jänkare som rullar runt här överallt i Rättvik.
Mysigt!
På kvällen sen hade jag också sammandragningar som gjorde riktigt ont, men dom avtog...åh älskade barn du får gärna komma ut nu, vi längtar efter dig!!!! <3 Allt är så gott som klart nu, är bara du som fattas <3
Är i vecka 37+2, alltså vecka 38 och har bara 17 dagar kvar till BF!!! Ofattbart! =) <3
 
Idag fick jag se att jag vunnit en bloggtävling som sailorjo.blogg.se hade =) Åh vad roligt, så jag får en fin pin up kalender =) Kika in hennes blogg!
 
Idag blir det att städa badrummen, göra rent och fixa iordning skötbordet mest mannen städar bilen och tvättar ;)
Sen ska han iväg på några öl hos en kompis så jag ska köpa hem godis och mysa ner mig i soffan =)
Resten av städningen får vi ta i morgon.
 
Ha en fin dag alla!
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Sailor Jo

Hej hej!! Kan du skicka din adress till min mail så skickar jag lalendern till dig..

2012-07-28 @ 16:42:20
URL: http://sailorjo.blogg.se
Postat av: Josefin

Har skickat till dig på kontakt på din blogg =)

2012-07-29 @ 16:48:07
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0