Sea of heartbreak

Ja jag har hört att älskade Foggy Mountain Rockers spelar på Rock at Sea i år =( Ååååååh så jag hade velat dit!!!! Det är i november men min kompis sa det var slutsålt dessutom och att hon fick ge 4000 kr för en hytt och det är de kanske inte värt. Hoppas på att få se dem nångång snart iaf =)
 
Vi sov över hos min mamma mellan onsdag & torsdag, hämtade sofföverdragen med som vart på kemtvätt. Skönt! Älskling jobbade dygn med, och barnen fick åka till leksaksaffären med sin mormor och köpa sina efterlängtade psychobillydockor ;) Monster High ligger dem vart om hjärtat nu och dom kan leka i tiiiimmar =) Kul! Sen är dom jävligt fräna, hade själv kunnat tänka mig att ha 2 av dom i hyllan tillsammans med nå coola jänkare i prydnad =)
 
Sen på torsdagen innan vi åkte hemöver så blev det shopping på kupolen, jag handlade nya converse, åååh överlycklig för dem <3 Bästa skorna som nånsin gjorts!!!!! Och en lång svart klänning till begravningen sen bebissaker, 2 kuddar, filt, 2 pyjamaser, bärsele osv =)
 
Drömde också natten till torsdagen igen att jag hade fått honom, han låg på 33:an och vi skulle hämta honom, jag hade inte heller sett han, men alla sprang före mig, jag hade ju så ont i bäckenet och gick så sakta så jag visste inte vart jag skulle utan hamnade på en vind med massa trä dörrar, gångar, hål i golvet och spindelnät.
Men när jag väl hittade till honom så var det bara jag och han i rummet, han sken som en soool och log och jag tog upp han och pussade och kramade honom <3 Denna gång såg han ut som en typ 4 månader bebis =) haha, skulle gissa på att drömmen betyder att nu är sista biten tung och jobbig men snart är jag framme och får träffa vå lilla älskade prins <3
 
Torsdag idag och vi har vart hos bm, allt såg bra ut och jag har ökat 21 kg sen inskrivningen....vart ska detta sluta? =) Så frågade jag henne om hon kunde ge en gissning på vad barnet kunde väga och hon ca kanske 3,5 kg =) Oj redan ;) Tror som jag alltid trott att han kommer väga ca 4,5 kg när han födds =) <3
Sen har vi handlat, lagat mat, fiskpinnar, spenat och potatis fick det bli, mums! Diskat, Cindy har vart och tatt bort livmodern så det inte blir nå fler kattbebisar och öronmärkt sig,. Jörgen och barnen är och hämtar henne nu <3
Så ska älskling putsa fönster och jag rengöra badrum, sen får man fortsätta imon.
Blir fredagsmys med chips och cola ikväll för mig och barnen, älskling ska repa med sitt band.
 
Ha en fin kväll alla, och ni som ska på Säters Crusing, ha så kul och hoppas vädret är kanon!!! =)
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, längtar tills jag också är i den veckan. Men tycker att tiden flyger fram så snart är vi där. :)

Svar: Ja tiden bara rinner i väg =) Jag tyckte det var nyss jag hade 3 månader kvar och tänkte att oj det är ju inte alls så lång tid, nu har jag 2 ½ vecka kvar =)
rocknrollsweetheart.blogg.se

2012-07-24 @ 12:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0