Shopping med mamma.

Barnen sov över hos mamma mellan söndag och tisdag så när jag vaknade igår (tisdag) så tog jag och käkade lite frulle i lugn och ro, diskade och duschade sen åkte jag raka vägen mot mamma.
Jörgen jobbade sitt sista pass, nu blir han hemma nästan 3 månader med oss =) <3 Först semester sen pappaledig i 60 dagar <3
När jag kom till mamma så käkade vi kyckling och ris sen drog hon och jag till kupolen och hade lite mor och dotter tid =) <3 Mamma handlade lite sen la hon till pengar till mig så jag fick med mig en jätte snygg skinnväst hem ;)
Så tog vi en fika på Wayne´s Coffee och jävlar så ont i fötterna jag hade av bara nån timme där. Svullna, ont och blåsor på fötterna.
När vi kom hem igen så hämtade jag barnen som var hos kompisar sen fräste vi och köpte lite glass och chips med hem. Väl hemma stod jätte fina blommor och kort på bordet från min älskade <3 Så gulligt <3
Han var ute och festade så jag tog i mot Tuva när hon kom hem, duschade alla barnen, fixade mat och disk, sen myste vi med chips och tv innan de skulle i säng.
Jag sov dock skit dåligt i natt, 2-3 timmar =( Jobbigt, men de har sina anledningar, är så svårt att sova över huvudtaget och vaknar jag så bara vrider jag och vänder, sen var det tomt när inte Jörgen fanns brevid =( Men My kom in och hade haft mardrömmar så hon fick sova hos mig <3
 
Idag har det vart en seg dag och dessutom bara regnat heeela dagen =( Så det har blitt inne mys bara.
Tur barnen lekt bra iaf =)
Fick bli stuvade makaroner, köttbullar och vitlöksbröd idag, va riktigt gott faktiskt =)
 
Det är också 20 dagar idag till beräknad förlossning <3 Åh så jag längtar efter dig älskling!!!!! <3 Lite stress känner jag innför förlossningen, jag vet ju hur ont det gör, men ska bli skönt när det väl är dags, behöver dig nu lilla gubben <3
 
Imon blir det begravning för Sonia =( <3 Vila i frid, älskade Sonia <3
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0