8 månader <3

Idag är det 8 månader sedan vi blev ett par officiellt, jag och min älskade Jörgen <3 Vill inte aldrig vara utan honom, han betyder så mkt för mig och jag är evigt tacksam att jag träffat denna underbara man <3
Genomskinligt grå vore jag, utan dina andetag <3
Massa kyssar till dig älskling, och ännu mer när du kommer hem från jobbet! =) <3


Annars idag blev det en super tidig morgon, väcktes kvart över fem av lilla Theodor som inte kunde sova, sen av min hemska huvudvärk. Sen halv sju var det bara att kliva upp och göra sig och barnen klara.
Jag skulle på läkarbesök och kolla upp dom där cellförändringarna som såg okej ut nu, så nu behöver jag inte dit förns barnet är fött iaf =) Sköönt.
Sen blev det lite nödvändig handling med älsklingen innan vi for till mamma en sväng. Theodor ska sova kvar där tills fredag <3 Saknar honom redan <3
Så My var och lekte med Lovisa mest vi var borta. Så skönt att dom kan fortsätta träffas.
Sen for vi hemmåt och tog en onyttig lunch på donken då vi hade lite bråttom eftersom Jörgen skulle i väg och jobba sen.
Nu har jag, My och Tuva vart på samhället och handlat lite, och maten puttrar på spisen. Blir en Kycklingcurry gryta med jasminris =) Mums!!!

Ha en fin dag alla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0