Älskade lilla baby <3

Igår var verkligen en toppen dag!
Vi åkte mot blge efter frukost och dusch för att inhandla bebisgrejor och det vart lite mer än tänkt men gud så nöjd jag är =) <3 Vi köpte en sprillans ny barnvagn =) En Emmaljunga 2012, en marinblå =) <3 Sååååå fin och jag trodde inte att Jörgen skulle gå med på att köpa en helt ny vagn, men efter att han provkört den ett tag så vart han nog kär ;) haha.
Vi är nöjda bägge 2 och om 1 vecka så får vi hämta den på barnens hus =)
Barnen fick köpa tatueringsblock med massa tattoos i och sen åkte vi mot kupolen där vi inhandlade jeans till Jörgen, käkade och så handlade vi ett nytt babyskydd med bas till (bilbarnstol) och skötbädd =) <3
Nu känns allt sååååå verkligt och jag längtar så efter lilla älskade bebis i magen <3
Vi har iaf det mesta till bebisen nu, barnvagn på ingång, babyskydd, spjälsäng, skötbord, babysitter...så¨nu fattas det lite smågrejer bara =) <3
Efter kupolen blev det vidare till Silvberg där sötaste lilla Idun döptes <3 Var sååå fint dop och gott fika =)

Sen till mamma en sväng så My fick leka med Lovisa innan det blev hem och sova.

Idag har vi vart på föräldragrupp =)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan.
Kram alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0