Det vackraste jag vet <3

Har haft fullt upp idag med barnkalas för Theodor och hans kompisar =) Va jätte trevligt! Sen har det blitt tvätt, städning, mat, disk, duscha barn, handla och greja.
Ska ta och hoppa in i duschen snart sen sjunka ner i soffan med min älskade man.
Jag är så tacksam för alla fina människor som finns i mitt liv, mina 3 barn, min styvdotter, min man, min mamma med familj, mina bröder, vänner <3 Ni är det vackraste jag vet <3
 
Imorgon fyller min älskade son Theodor 9 år!!!! Herregud va fort tiden gått, minns som igår när han föddes.
I Falun under crusing och åskoväder, och ut kom min prins med rockabilly frisyr och va det mest finaste lilla pojk jag nånsin sett <3
Älskar dig så mkt Theodor!! <3
 
Så i morgon blir det kalas för honom med släkten så det blir fullt upp i morgon =) <3
Men sammanfattar den fina dagen sen!
 
Ha en fin kväll alla <3
 



Kommentarer
Postat av: Ewa Andersson

Jag kommer ihåg,och kommer alltid att minnas den dagen han kom..allt..och första gången vi såg honom och jag fick hålla honom,länge. Underbart ! Tittade och titta och känslorna svällde - på vägen hem kände jag hans doft och såg honom inom mig,euforisk känsla. Raggarfrilla var nog första nyfödda jag sett som har haft. Älskar honom har alltid gjort och kommer alltid göra det,han står mitt hjärta nära,har en stor del i mitt liv. Första barnbarnet.
Mormors pojk. Sonens nästan egna lillebror. De är tajta,som bröder.

Svar: Jaaaa <3 Det var som igår =)
rocknrollsweetheart.blogg.se

2012-06-28 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0