Föräldrakurs.

Igår tog vi en städdag här hemma sen var vi hem till mamma på fika, firade hennes gubbe som fyllt år. Kul att träffa släkten, och så hämtade jag hem skruttfian min som jag saknat =) <3
 
Idag:
Usch vilken seg dag det har vart och mitt humör har inte vart på topp, men vart inte många timmars sömn i natt och då mår jag verkligen skit sen.
Jag behöver min sööööömn!
Vart iaf lite handling och en dusch och en stressig lunch innan vi skulle i väg på sista föräldrakursen, va skönt att få träffa lite vuxna =)
Barnen fick vara hos kompisar så länge så det var ju bra =)
Sen var det hem och fixa mat och så har jag bakat 2 sockerkakor.
Imon ska Theodor ha lite kalas här för några av sina vänner och på onsdag så kommer släkten på fika. Så bakas lär de göras =) Får göra lite mer bakverk efter kalaset imon =)
Mannen jobbar dygn och barnen är lagda så det är tyst här och tråkigt när han jobbar dygn <3 Saknar min älskling varenda minut vi är i från varann <3
Förövrigt idag så är det 50 dagar kvar till beräknad förlossning! Åh vad jag längtar efter det lilla knytet! Han sparkar då så hela magen rör sig och det känns på sparkarna att han växer =) *Älskade du, vem är du där inne?*
 
Nu ska jag iaf kika lite tv innan jag ska sova som en stock, hoppas jag iaf ;)
 
Kram alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0