Önske dag!

Idag började dagen mindre bra men men...så är dagarna ibland.
Älsklingen har åkt till jobbet och barnen är hos sin farmor och Tuva hos sin mamma så jag sitter och poppar massa go rockabilly och drömmer mig bort =)
Önske listan gör sig stor idag med.
Vill att dom här 6 veckorna ska gå super fort så vi får ut vår älskade lilla son i magen nångång, vill ha en hotrod, en mercury, tatuera mig, vill gifta mig med min fästman och bara ha massa mys med vår fina familj, jag vill åka på crusingar och rockabillyspelningar, ja listan kan som sagt göras lång =)
 
Sen drömmer jag vaaaarje natt att jag röker eller köper cigg, hur kan de komma sig att man fortfarande känner sig röksugen när man vart rökfri 19-20 veckor?????!!! 6 månader utan nikotin!
Men som tur är så är det inte lika starkt som förut och jag skulle aldrig röka nu men vore ju skönt om hjärnan raderade ut de där iaf =)
 
Kaffe sugen är jag med som en tok, fast jag inte kan dricka kaffe längre och har nog inte gjort sen mitten av graviditeten.. men suget finns där, men mår satans illa om jag dricker nån klunk.
 
Kroppen & hjärnan är bra finurliga =)
 
Nej nu får det bli lite mat, disk, städa badrum och ta ett bad =)
 
Kram alla!
 
Igår var det 9 månader sen jag och älskling hade vår första dejt!!! =) <3 Och redan då så kändes allt så bra och det slog små gnistror redan på den =) <3 Älskar dig hjärtat!!!!!!
 
Bjur på några gammla bilder/minnen =) <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0