Sailor Baby! <3

Har vart fullt upp idag med dammsugning, plockning, diskning, baka bullar, laga mat m.m.
Så när jag väl satte mig vid fem tiden var jag heeeelt slut.'
Käkade iaf ugnstekt falukorv, färskpotatis och pepparrotssås, mmmm det är gott de =)
Älskling jobbar dygn och Theodor är hos mamma, så det är vi i tjejligan hemma =) Jag, My och Tuva, och dom har lekt jätte bra så det är roligt!

Har en del sammandragningar nu förtiden och vaknar på nätterna av kramp i vaden. Något jag känner igen ifrån när jag väntade Theodor <3
Går in i vecka 33 idag och längtar så sjukt mkt efter dig älskade barn, vill träffa dig nu!!!! Men vet att det är bäst om du får ligga och växa till dig, allt för att du ska må så bra som möjligt! <3
 
Lindex har fått in riktigt snygga kläder nu så jag var bara tvungen att skicka efter några plagg, sailor kläder till både bebis och mamma ;) <3
 
Nu har dom gjort om bloggen med och bilderna på kläderna går inte att få in. Men dom var så snygga iaf, shorts till mig, 2st sailor dräkter (bodys) till bebis, en blå body med vita stjärnor och ett par blå byxor till bebis <3
 
Imon drar vi till Gustafs och firar midsommar med mamma, Kjell, Oliver och min andra lillebror Sebastian, blir trevligt de! Grilla och äta gott, men sen far vi hem över kvällen igen till våra 3 dryga katter ;)
 
Ha en fin midsommar alla!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0