Söndag

Igår vart det städning hela dagen, fruktansvärt jobbigt med min jävla förkylning som aldrig ger med sig, men så skönt när det var klart.

Söndag idag. Har sovit skit dåligt pga av halsen som gör så djävulsk ont och näsan som är allides igen täppt.
Så har vaknat minst 1 gång i timmen heeela natten.
Regnade som bara den idag så det vart filmmys med barnen i soffan, sen tog jag mig ett bad mest Jörgen fixade maten <3
Sen efter disk och lek så åkte vi mot Borlänge på fika hos min mormor, barnen följde med min mamma hem och ska sova över där tills i morgon eftersom jag och Jörgen ska på ultraljud tidigt i mon bitti i Falun, så då underlättar de lite.
Och barnen har verkligen längtat efter att sova där igen =) Men jag saknar dem redan och det känns väldigt ovanligt att det bara är jag och Jörgen hemma. Tuva är hos sin mamma med. Men ska ta och vila upp mig så gott de går =)

Är förövrigt i vecka 32 nu =) 58 dagar till beräknad förlossning!! =) Åh vad jag längtar efter det lilla knytet <3

Kram alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0