Theodor 9 år <3

Idag är ingen vanlig dag för det är Theodors födelsedag, hurra, hurra, hurra! =) <3
Älskade sonen fyller 9 år idag <3 Gud va dessa år har gått fort och jag minns som igår när min lilla prins föddes.
Är så stolt över att vara din mamma Theodor, världens goaste & finaste kille! Älskar dig såååå <3
 
Sjöng för Theodor och gav frukost och paket på sängen i morse, sen har barnen lekt massor själva och jag har fixat och donat hela dagen med fika, bakverk, diskning och allt möjligt =)
Jasmine och Leon kom först av alla. Var så mysigt att träffa dem igen.
Så var dom med och käkade tacos som Theodor valt som mat idag =)
Sen kom Pappa, Agneta, Mamma, Kjell, Oliver, Tobias, Annica, Idun, Mormor, Elie. Så det har vart fullt hus ;)
Theodor har fått lego, pengar, en helt ny bmx som vi la ihop till många, gosedjur m.m.
Han var super nöjd med dagen och det är värmer hjärtat =) <3 Att se hans lycka <3
 
Slänger in några foton från idag =)
 
Älskar dig Theodor gubbilubben =) <3
 



Kommentarer
Postat av: Ewa Andersson

Var en hel underbar dag.
Värmer mig se honom,lycklig,med dig,er,livet,allting.
Han är en snäll,vänlig,lugn,cool,godhjärtad söt kille,har alltid varit. Som dig. Som mig. Som Emil. <3
Blev glad för att jag fick tag i den söte blå mjukisgrejsaken han ville ha,sista var det så jag hade tur. Hann få den ! BMX vilken stor fin sån det fick Tobias som liten med,och glädjen se honom,och lillasyster när de cyklade varv efter varv efter varv utanför sen,ivriga..värmde,de hade verkligen roligt tillsamamns då,Theodor och My,hon strålade,och vi fick räkna varv och tider..goa..Tobias skoja m Theodor o sa han skulle låna hem BMX cykeln o satt sig på den då såg Theodor orolig o allvarlig ut..skulle han det ? Gratulerar min Theodor !Han har skänkt mig å många underbart glada stunder så det kan jag inte räkna,och han får fortsätta--tar hem honom igen snart om vi kan. Älskar honom. Älskar My;idun,nästa,er.

Svar: Ja han var så lycklig för sina nya saker. Cykeln och det där gosedjuret stod högst upp på önskelistan =) <3
rocknrollsweetheart.blogg.se

2012-06-28 @ 10:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0