Tisdag

Igår gjorde vi inte så mkt, vi var på föräldrakurs som sagt och barnen var på fritids, sen var det så tråkigt väder så det blev bara lek och mys inne, pannkakor till middag till man och barn och jag som inte tycker om de käkade potatisbullar och bacon ;) Inte bra med min halsbränna men himla gott var de, sen tog jag medicin efter så det gick bra =)
Tvättade gjorde vi också.
Barnen somnade i bra tid igår så jag och älskling hade massa mys i soffan och hyrde film, Svensson Svensson i Nöd och Lust såg vi. Ganska rolig men ingen höjdare kanske =)

Idag har jag vart hos tandläkaren på fm, 725 kr kostar det att få bort lite tandsten i mun =/ Jaja, skönt att få bort det, man känner sig iaf bra fräsch efter ett tandläkarbesök och nu behöver jag inte dit på ett år igen heller =)
Sen var det lunch mys med älskling och jordgubbar till, sen hämta barn, älskling åkte på möte på jobbet, jag duschade alla 3 barnen som kom hem skitiga efter en dag på en fäbod med massa djur och så hade dom fått pizza =) Diskat och plockat ihop lite tvätt, barnen är ute och leker så jag ska bara ta de lugnt en stund nu =)
Sen får det bli lasange och tvätta ännu mera =)

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0